
Abonnementen
Wij hebben altijd de 'waakvlam' aan als het gaat om het verlenen van service. Wij houden op professionele wijze uw cv-ketel, combiketel of warmwatertoestel in optimale conditie, zodat uw comfort een vanzelfsprekendheid blijft. Wij staan garant voor gedegen onderhoud, snelle reparaties en het adequaat verhelpen van storingen.
Wij geven u gratis advies over de servicemogelijkheden. En zullen u ook aangeven welk maandbedrag van toepassing is bij de cv-ketel, combiketel of het warmwatertoestel in uw woning. Eén ding kunnen we u echter op voorhand zeggen: Bij ons bent u verzekerd van goede service, tegen de concurrerende abonnementskosten.
U kunt kiezen uit 3 serviceniveau's:
- HTH Abel&co Onderhoud
- Jaarlijkse onderhoudsbeurt inclusief voorrijkosten
- HTH Able&co Service Plus
- Jaarlijkse onderhoudsbeurt inclusief voorrijkosten en verhelpen storingen
- HTH Able&co All-In
- Jaarlijkse onderhoudsbeurt inclusief voorrijkosten, verhelpen storingen inclusief vervanging materialen
Meer informatie leest u in deze servicefolder
Heeft u een storing met uw centrale verwarming of warmwater installatie, bekijk dan eerst onze instructies voor het opheffen van storingen hieronder.
Hoe te handelen bij storingen
Voordat u de storingsdienst belt, wilt u dan de volgende punten controleren:
- Krijgt het toestel gas? Staat de gaskraan open?
Als er in de meterkast of op straat aan de gasleiding is gewerkt kan het ook gebeuren dat u geen gas heeft. - Krijgt het toestel stroom? Zit de stekker goed in het stopcontact?
Controleer eventueel de aardlek en stoppen in de meterkast. - Heeft uw toestel een waakvlam?
Brandt deze dan? - Heeft uw toestel een resetknop?
Het toestel één keer resetten. - Staat de thermostaat in de kamer hoog genoeg?
Zet deze eens zo hoog mogelijk. - Heeft de installatie voldoende druk?
Staat de druk van de installatie tussen 1.3 en 2 bar? Als de druk lager is dan 1.3 bar bijvullen. - Staan er voldoende radiatoren open?
- Hoort u borrelende geluiden in de installatie?
Waarschijnlijk zit er lucht in de installatie, ontluchten en eventueel bijvullen is nodig. - Heeft u alleen storing bij warmwatergebruik?
Controleer op kalk in de kraan of douchekop. - Heeft u een druppelende kraan?
Een druppelende warmwaterkraan kan ervoor zorgen dat de verwarming niet meer werkt.
Als u bovenstaande controles heeft uitgevoerd en uw storing is niet verholpen dan komen wij u graag helpen. Als uw toestel een storingscode op het display heeft deze graag doorgeven aan onze storingsdienst. Bovenstaande oorzaken vallen niet onder ons servicecontract.
Nieuwsberichten
-
Steeds meer warmtepompen in onze huizen
Onze huizen worden duurzamer en hierdoor wordt er vaker gekozen voor warmtepompen om het huis te verwarmen. Door strengere rege...
-
Berichtgeving RTL Nieuws Nefit Topline
Wat betekent de veiligheidswaarschuwing voor u?
-
Subsidieregeling energiebesparing eigen huis
Bent u woningeigenaar en gaat u investeren in energiebesparing? Dan is er vanaf 15 september subsidie te verkrijgen op diverse ...